Aktuality: "BRANOPAC was running.."

BRANOPAC was running..

18. 08. 2016
BRANOPAC was running.. photo

Vnorovská desítka je jedním z nejpopulárnějších běžeckých závodů soutěže Moravsko-Slovenský běžecký pohár. Běží se vždy v měsíci srpnu, a to obvykle pod žhnoucím sluncem, které rozpaluje asfalt tratě...

Celkem se dostavilo rekordních 665 účastníků (!) V hlavním závodě na 10km bylo 130 soutěžících včetně několika běžců a běžkyň z Keni. Ve své kategorii získala Marta Durnová kov nejcennější, zlatou medaili časem 00:22:11 a v celkovém pořadí závodu na 5km se umístila z 82 účastníků na skvělém14.místě (!). Naše štafeta BRANOPAC ve složení Ladislav + Věrka +  Lucka + Janinka na 4x2.500m se umístila na šťastném 7.místě s časem 00:51:01 (!), kde čas vítězů byl 00:34:15 (!)

Chcete-li si zažít znovu atmosféru závodů podívejte se na videa ZDE

 

Výsledky na 5km

 

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.