Aktuality: "Hledáte dodavatele exportního balení?"

Hledáte dodavatele exportního balení?

10. 01. 2021
Hledáte dodavatele exportního balení? photo

Ochranné balení výrobků pro exportní balení nebo pro dlouhodobé skladování zajišťuje naše Divize exportního balení jako komplexní službu včetně antikorozní ochrany.

Součástí ochranného balení výrobků je:

  1. Vstupní analýza - požadavky zákazníka, parametry přepravovaného celku, způsob přepravy, specifika cílové destinace, stanovení rizik, zaměření na místě
  2. Návrh konstrukce obalu, popis balení a použitých materiálů, způsob fixace, značení
  3. Doporučení vhodných indikátorů včetně doporučení pravidel pro transport
  4. Výroba jednotlivých částí přepravního - exportního obalu
  5. Balení podle přesného postupu na místě určení

Hledejte individuální řešení, nejkvalitnější materiál, ověřené postupy a garance. 
Používané materiály pro exportní balení


Přečtěte si o našich projektech více:

Specialista pro exportní balení

Marek Češka
Mobil +420 734 316 757
E-mail exportnibaleni.packaging.cz@antalis.com

 

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.