Lepenkové systémy

Popis produktu

  • inteligentní řešení automatického balení zásilek Plug & Play
  • měření výšky a automatické skládání spodního dílu krabice podle obsahu
  • automatické uzavření krabice včetně víka
  • bez výplňového materiálu

 

Pro více informací kontaktujte naše technicko-obchodní zástupce.

Zaujal Vás tento produkt ?

Dejte nám vědět, připravíme řešení přesně pro Vás

  • velikosti krabic vhodné pro zařízení (v mm): délka 220-630, šířka 180 – 400, výška 20-400

 

Výhody

  • skládáním a lepením krabic se zvyšuje její pevnost
  • bez výplňového materiálu
  • balení bez přídavných zařízení pro řezání
  • bez vázací a lepicí pásky
  • díky redukci objemu zásilky je úspora vlnité lepenky
  • šetří náklady na dopravu
  • multibranding
  • balicí operace jsou automatizovány
  • žádné reklamace balení

Použití

  • eshopy
  • logistická centra
  • velkoobchody

Související produkty

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.