Aktuality: "Jak na vlhkost a statickou elektřinu?"

Jak na vlhkost a statickou elektřinu?

09. 02. 2020
Jak na vlhkost a statickou elektřinu? photo

Logistika v mnoha případech vyžaduje antikorozní a antistatické balení. Obě skupiny speciálních ochranných prostředků zajišťují ideální klima v obalu pro produkty citlivé na vlhkost nebo statickou elektřinu. První skupina je zpravidla nezbytná při dlouhodobém uskladnění, zvlášť venkovním, ale také při námořní přepravě. 

Sortiment výrobků obsahující "VCI" inhibitory koroze tvoří širokou škálu a na našem trhu je již dnes dostupný v celé řadě výrobků určených pro všechny typy povrchové ochrany železných a neželezných kovů a ke krátkodobé ale i pro dlouhodobou ochranu. VCI ochranu rozdělujeme na dva základní typy: ochrana VCI jako "suchá" VCI konzervace a ochrana VCI jako "tekutá" konzervace. Mezi suchou VCI konzervaci, běžně používanou v obalovém průmyslu zařazujeme: antikorozní papíry, antikorozní fólie, VCI chipsy, VCI pěny, tablety, vysoušedla. Mezi tekutou konzervaci, konzervační oleje s obsahem VCI.

Zdroj zde

 

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.