PAPÍRY A LEPENKY

pro běžné balení, prokládání, překrývání a antikorozní ochranu

Popis produktu

Stabilita zboží do náklonu až 42°

  • protiskluzová podložka mezi krabicemi na paletě
  • vysoká odolnost proti roztržení
  • bezprašný, absolutně netoxický
  • recyklovatelný a znovu použitelný
  • certifikovaný pro přímý styk s potravinami

 

Zaujal Vás tento produkt ?

Dejte nám vědět, připravíme řešení přesně pro Vás

  • Šířka: 75-80-100-110-115-120 cm
  • Délka: 60 cm je min.
  • teplotní odolnost od -20°C  do 70°C

Výhody

  • vysoká stabilita do náklonu až 42°
  • snížení výskytu reklamací a poškození zboží při manipulaci a přepravě
  • vysoká odolnost proti roztržení
  • snížení spotřeby dalších obalových materiálů (ochranné hrany, smršťovací fólie, ...)
  • ochrana zboží s nízkými náklady
  • bezprašný, absolutně netoxický
  • certifikovaný pro přímý styk s potravinami

 

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.