Aktuality: "Rok 2020 přeje připraveným.."

Rok 2020 přeje připraveným..

23. 01. 2020
Rok 2020 přeje připraveným.. photo


"Na základě ochlazení ekonomiky v druhé polovině roku 2019, které jsme cítili u všech velkých zákazníků, očekáváme v roce 2020 stejný trend.
Na základě zákaznických výhledů na Q1/2020 se nám tato hypotéza potvrzuje. Obchodní výsledky naší společnosti by se ale měly vrátit na původně plánovanou úroveň roku 2019 díky novým projektům s novými zákazníky. Tento nárůst prodejů se pozitivně projeví v hospodářském výsledku, protože jsme již v minulém roce flexibilně zareagovali na straně výrobních a nákupních nákladů.
Stejný trend vidíme i u našich stávajících zákazníků, a proto očekáváme tlak na cenu, což bude zvyšovat konkurenční soupeření. Zde ale vidíme riziko snižování kvality produktů v návaznosti na úsporná zákaznická opatření."

Ing. Petr Martinek, MBA
jednatel BRANOPAC CZ

Zdroj zde

 

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.