Aktuality: "Rychleji a radostněji: výroba 3D vaků"

Rychleji a radostněji: výroba 3D vaků

12. 07. 2017
Rychleji a radostněji: výroba 3D vaků photo

V tyto tropické dny jsme instalovali zcela originální zařízení na výrobu záložkových vaků s "Y" dnem. Jedná se o stroj vyvinutý na míru podle našich požadavků na efektivní výrobu 3D vaků pro automobilový a elektrotechnický průmysl. Díky tomuto stroji jsme schopni spolehlivě dodávat našim zákazníkům výrobky v kratších termínech a větších množstvích.

 

Parametry stroje:

Min. rozměr záložkové hadice: 200 mm + záložky 2x 50 mm
Max. rozměr záložkové hadice: 1500 mm + záložky 2x 700 mm
Maximální délka vaku bez omezení
Tloušťka vstupního materiálu: 50 – 200 my
Rychlost je závislá na délce a tloušťce materiálu.


Video použití vaků ve výrobě ZDE

Výrobní linka na výrobu sáčků a vaků z bariérových a LDPE fólií.

 

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.