Aktuality: "Výplně a fixace pod drobnohledem"

Výplně a fixace pod drobnohledem

19. 04. 2017
Výplně a fixace pod drobnohledem photo

SE ZVYŠUJÍCÍM SE VÝKONEM EKONOMIKY, ROSTOUCÍ PRŮMYSLOVOU VÝROBOU, INTERNALIZACÍ OBCHODU A NAVYŠUJÍCÍ SE SPOTŘEBOU DOMÁCNOSTÍ SE ROLE OBALOVÉHO MATERIÁLU DOSTÁVÁ STÁLE VÍCE POD DROBNOHLED. A TO NEJEN OBAL JAKO TAKOVÝ, ALE I VÝPLŇOVÝ A FIXAČNÍ MATERIÁL, KTERÝ MUSÍ VÝROBEK V PRIMÁRNÍM ČI SEKUNDÁRNÍM OBALU OCHRÁNIT A ZABEZPEČIT PROTI NECHTĚNÉMU POHYBU.

 

Fenoménem dnešní doby je e-commerce. Spotřebitelé v posledních několika letech významně mění své nákupní chování a přesouvají nákupy z kamenných obchodů do e-shopů. Odhadovaný každoroční růst sektoru e-commerce se pohybuje mezi 30 a 35 %. V České republice je dokonce již 37 000 e-shopů. Jen pro představu, stejný počet jich je například ve Velké Británii. Tento trend zvyšuje požadavky na logistiku a samotnou ochranu zboží při přepravě. Podle aktuálních průzkumů až 39 % zákazníků sdílí své zkušenosti s ostatními, například když jim dojde zakoupené zboží přes e-shop v unikátním obalu. „Až 63 % zákazníků e-commerce kupujících dárky by si rádo připlatilo za prémiový obal. Jiným faktem je, že firmy sledující spokojenost zákazníků rostou pětkrát rychleji,“ podotýká Petr Martinek, jednatel společnosti BRANOPAC CZ.

 

E-shopy si začínají uvědomovat důležitost obalů

Zákazník je stále náročnější a vzhledem ke zvyšující se konkurenciv sektoru e-commerce si e-shopy začínají uvědomovat, že jejich konkurenční výhoda je nejen v ceně produktu, ale že klíčovou roli hraje i logistika a balení. Vše je i o emocích. Nakupování v e-shopu musí být zážitek, ten si totiž zákazník nejlépe pamatuje a ovlivní jeho rozhodnutí o opakovaném nákupu v budoucnu.


Článek naleznete ZDE

Autor: Adriana Weberová
Zdroj: Herald Packaging, 3-4/2017